SAP Global
SAP MAG 68, listopad 2009.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
     
 

naslovnica | pošalji članak | ispis

SAP CRM – prilika za poboljšanje odnosa s kupcima u neizvjesnim vremenima (ali i inače)

Na prošlotjednoj radionici SAP CRM, koja je održana na zagrebačkom Jarunu, a događala se pod motom "Your Customer – the Ultimate Source of Your Revenue", sudionicima je omogućila stjecanje znanja i vještina potrebnih za strateško upravljanje odnosima s klijentima u doba recesije.

Piše: Renata Čupić, renata@sortis.hr & Marko Biljan, marko.biljan@sap.com

Na zagrebačkom Jarunu održana je SAP CRM radionica pod motom"Your Customer – the Ultimate Source of Your Revenue" na kojoj su sudionici imali priliku doznati što je potrebno za predviđanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnog i obostrano profitabilnog odnosa s njima.

Na radionici su domaći i strani stručnjaci predstavili mogućnosti i alate kako ostvarivati konkurentske prednosti povećanjem lojalnosti i zadržavanjem kupaca, kako steći bolji pregled kupaca i tržišta, te kako odgovoriti na zahtjeve što kraćeg vremena potrebnog za izlazak proizvoda i usluga na tržište.

Svjedoci smo globalne ekonomske krize koja se u najvećoj mjeri odrazila na srednje velike tvrtke. One, naime, raspolažu ograničenim financijskim resursima, pa je od presudne važnosti brza i uspješna reakcija na potrebe kupaca. U tom kontekstu domaći i strani stručnjaci predstavili su SAP-ovo rješenje za srednje velike tvrtke, SAP CRM Business-All-in-One.

Mario Semialjac, SAP-ov konzultant zadužen u lokalnom uredu SAP-a upravo za SAP Customer Relationship Management rješenje, na radionici je predstavio dva projekta. Prva prezentacija, CRM donosi stvarnu vrijednost poduzećima i u vrijeme ekonomske krize, pokazala je kako se uvođenjem SAP CRM rješenja ostvaruju konkretne koristi. Aktivnostima kao što su mjerenje ključnih indikatora poslovanja (KPI's) i ROI analize korisnici su u mogućnosti usporediti izvedbu ključnih aktivnosti prije i poslije uvođenja CRM-a. Drugi projekt, odnosno prezentacija naziva Mogući pristupi uvođenju CRM-a – prilagođeno stvarnim poslovnim potrebama bila je usmjerena na metodologiju i alate koje SAP koristi kako bi osigurao mjerenje vrijednosti za korisnika u vrijeme ekonomske krize. Semialjac je, nakon predstavljanja temelja i stvarnih vrijednosti CRM-a, studijom slučaja prikazao uvođenje tog rješenja u tvrtku. Pritom su naglasci stavljeni na maksimalnu iskoristivost pretkonfiguriranih funkcionalnosti rješenja, ali je ukazano i na zamke koje treba izbjegavati.

Nastavno na Semialjca, nekoliko prezentacija održao je Jan Ferjo, voditelj razvoja poslovanja za Srednju i Istočnu Europu s fokusom na CRM rješenje. Naglasak je bio na upravljanju odnosa s korisnicima u vrijeme ekonomske krize i usredotočivanjem na njih, kao ključ opstanka temeljen na lekcijama naučenima od prošle ekonomske krize krajem 90-ih godina prošloga stoljeća.

Uz to, Ferjo je dao uvid u CRM scenarije. Prezentacija Usluga korisniku od A do Ž – više nema kompromisa! upoznala je sudionike s procesom odnosa s kupcima, od marketinške kampanje kroz prodajni proces do konačno uspostavljene usluge.

Posljednja prezentacija bila je Centar za kontakte korisnika – telefonija ili CRM? u kojoj je bilo riječi kako SAP CRM nije vezan samo uz marketing i prodaju, već je dio ukupne strategije poduzeća.

Dodatno, upravljanje odnosima s klijentima (CRM) uključuje uspostavu bliskih veza s klijentima i ostvarivanje profitabilnog rasta. Istodobno, povezano globalno gospodarstvo klijentima danas pruža velike mogućnosti izbora koje su im dostupne jednostavnim pritiskom na tipku. Stoga nije neobično da se prije nego prodavatelj prvi puta posjeti potencijalnog kupca, ovaj već raspitao o dotičnom poduzeću, proizvodima i cijenama konkurenata, a pročitao je i iskustva, i dobra i loša, drugih klijenata o usluzi koje poduzeće pruža. Upravo je rezultat toga da upravljanje odnosima s klijentima više nije samo pitanje racionalizacije prodaje, servisa i marketinga. S obzirom da su informacije svakom dostupne klikom miša, da proizvodi brzo postaju roba široke potrošnje i da se povećavaju pritisci na cijene i marže, ključ uspjeha je u diferencijaciji. Danas, u vremenima gospodarske krize, diferencijacija ima ključni razlikovni faktor u odnosu na konkurente i osigurat će kontinuirani uspjeh pružanja usluga na tržištu.

SAP CRM osigurava sveobuhvatne funkcionalnosti koje su potrebne za potporu svim vrstama poslovanja usmjerenih prema klijentima, od marketinga i prodaje do servisa, kao i u svim prodajnim kanalima za interakciju s klijentima. SAP CRM on-demand rješenje pruža brzu web temeljenu platformu koja omogućava brzo ostvarivanje poslovnih koristi i podupire rastuće potrebe današnjeg poslovanja.

SAP-ovo rješenje dostupno je u obliku modularnih elemenata koji kombiniraju softver, potporu za najbolje poslovne prakse i usluge koji pomažu u iskorištavanju prednosti SAP-ovog stručnog znanja. Ovakav pristup osigurava brzu implementaciju i brzi povrat ulaganja uz minimalni rizik. SAP se u svom razvoju posvetio i kontinuiranom unaprjeđenju svoje CRM ponude kako bi ona ostala idealni izbor za organizacije kojima su rast, zadržavanje konkurentske prednosti i stjecanje poslovne izvrsnosti imperativ poslovanja.

Za više informacija i pregled prezentacija kliknite ovdje.

 

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum