SAP
SAP MAG 68, listopad 2009.
Kontaktirajte SAP online ili
nazovite +(01)-4820-400
 
 
 
   

SAP FORUM
Za više informacija o tome kako je prošla konferencija SAP FORUM posjetite www.sapforum.hr.

SAP MAG U VAŠEM INBOXU ...
Prijavite se i redovito primajte SAP MAG.

Prijava!


SAP MAG
SAP d.o.o.
Hektorovićeva 2
10000 Zagreb
Hrvatska
www.sapmag.com.hr

PRETRAŽIVANJE

Traži!


PROŠLA IZDANJA

 
 
Article Photo

SAP CRM – prilika za poboljšanje odnosa s kupcima u neizvjesnim vremenima (ali i inače)
Na prošlotjednoj radionici SAP CRM, koja je održana na zagrebačkom Jarunu, a događala se pod motom "Your Customer – the Ultimate Source of Your Revenue", sudionicima je omogućila stjecanje znanja i vještina potrebnih za strateško upravljanje odnosima s klijentima u doba recesije.
opširnije

Vitalna uloga CRM rješenja u poslovanju svake tvrtke
U sklopu nedavno održane CRM Competitive radionice razgovarali smo s Janom Ferjom, voditeljom razvoja poslovanja za Srednju i Istočnu Europu s fokusom na CRM rješenje. Ovaj posao obavlja posljednje dvije godine, a iskustvo je stekao radeći na partnerskoj strani, imajući u ingerenciji razvoj poslovanja i marketing. opďż˝irnije

Preduvjet CRM aplikacija: jednostavno i moćno
Na SAP CRM radionici razgovarali smo s hrvatskim CRM guruom, Mariom Semialjcem, koji nam je otkrio brojne mogućnosti ovoga alata, davši i dovoljno argumenata zašto je SAP CRM vodeće rješenje u ovom segmentu. opďż˝irnije

SAP CRM rješenje pod reflektorom: Kontakt centar
Postoji dilema vezana uz CRM interakcijske centre, koju su iskusili mnogi korisnici odlučivši se za njihovo uvođenje. Dilema je sljedeća: s jedne strane je skupa oprema za telefoniju koja omogućava upravljanje i infrastrukturu za pozive, a s druge aplikacijska rješenja za agente u interakcijskim centrima. opďż˝irnije


Preuzimate li sadržaj sa www.sapmag.com.hr obvezno je navesti izvor i autora.

 
 

Copyright/Trademark  |  Privacy  |  Impressum